środa, 2 maja 2012

Fashion Week Poland 2012



Jak Wam mija majówka?! Mój weekend majowy zaczął się już pod koniec kwietnia, wraz z nadejściem Tygodnia Mody. Następnie zrobiłam przystanek w Wielkopolsce i zwiedziłam Poznań. Odcięłam się chwilowo od wirtualnego świata, a co się z tym łączy tak długo musieliście czekać na moją relację.

Powoli moje marzenia się spełniają. Uczestnictwo w najważniejszym święcie świata mody FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi było dla mnie zaszczytem. Dane mi było zobaczyć pokazów w strefie offowej i w Alei Projektantów. Wiele kolekcji było świetnych, ale były też i te złe. Przez te kilka dni spotkałam wiele fantastycznych osób - świetnych dziennikarzy, blogerki, czy po prostu pasjonatów mody. 

Po tym jak ochłonęłam, odsapnęłam, czas na refleksję.

Polska moda przeżywa swego rodzaju renesans, pojawia się co raz więcej młodych, zdolnych, uroczych projektantów, którzy proponują nam coś innego niż znane sieciówki. Czy dają z siebie więcej, czy ich kolekcje są do założenia?! mam tu na myśli nie tylko przekombinowany projekt ale i cenę, która nie naruszy zbyt mocno naszych kieszeni. Odpowiadam na to pytanie - tak! 

Kolekcje na sezon jesień zima 2012/13 zaprezentowane podczas Łódzkiego Tygodnia Mody, były różne. Znalazłam wśród nich kilka projektów wybitnych ale byli i twórcy tacy, którzy nie popisali się innowacyjnością. Część projektantów nie wierzy w mroźne zimy, zaproponowali kolekcje, gdzie królują transparentne bluzki ale przyznam, że mi taka moda pasuje.

Przedstawiam kilka zdjęć z piątkowych pokazów - Designer Avenue. Już niebawem zdam Wam relację z pokazów OFF Out Of Schedule - młodzi projektanci oraz Showroom'ów.





Z Jaśminą i Norbertem - projektantami świetnych bluz Dzień dobry



Z Asią z Fashion Passion, przepraszam za jakość zdjęcia ale było niestety robione z telefonu.


Chillout na czerwonym dywanie ;) : Martyna, Jaśmina Dzień dobry, Kamil, Mateusz Kołtunowicz projektant UD-a











Pokaz Orsay, jak Wam się podoba pomysł puszczania baniek mydlanych?


Więcej zdjęć z pokazów znajdziecie na:
oficjalnej stronie Fashion Week Poland TUTAJ
profilu Fashion Passion, który Wam gorąco polecam TUTAJ



Bluzy Dzień dobry - TUTAJ

Martyna
stylo:
sukienka: New Look
kurtka: H&M
buty: DeeZee
torebka: Pierre Cardin
opaska: Diva


foto:
Norbert Serafin


Martyna

22 komentarze:

  1. Super:*

    P.S. Kochana prosze przeslij mi te dwie fotki:))) Będę miała na pamiątke:))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kazdy ma dluga majowke
    ja np pracuje :P

    poznan bardzo ladne miasto
    bylam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komplement ; )
    zazdroszczę udziału w tej imprezie, na pewno masz niezapomniane wrażenia :)
    i świetne zdjęcia, rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaaaazdrość mnie zżera! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bańki dały bardzo oryginalny efekt:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sprawa, musialo być cudownie! :) zazdroszczę! Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. puszczanie baniek no okey , fajnie niektóre kreacje wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądałaś! :)
    A co do pokazu Orsaya, nie wiem dlaczego, ale odniosłam wrażenie, że większość z tych ciuchów już widziałam, choć nie powiem, kilka rzeczy mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bańki na pokazie... oryginalny pomysł. :)Chciałabym obejrzeć pokaz na żywo.... :] Obserwuje i Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ;)
    Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! pięknie!
    Zapraszam również do mnie - nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. och zazdroszcze ze tam bylas :) ja niestety mialam za daleko :( a tez chetnie bym pojechala:D

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia z pokazu - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajną miałaś kiecę ;) koszulki dzien dobry niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz w tej połyskującej sukience, ale jednak dobrałabym do niej kopertówkę zamiast dużej torby- zrobiłoby się delikatniej i elegancko. Ale to tylko takie małe ale :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! Zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super. uwielbiam pokazy mody :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)