piątek, 11 maja 2012

Letnia stylizacja nude

Jakiś czas temu dodałam zdjęcie z ostatnimi łupami, a oto jeden z nich: koszulka River Island rozmiar 42, służąca mi jako sukienka :) Założyłabym ją bez leginsów, ale wybierałam się w niej na uczelnie, dlatego specjalnie na zajęcia dołożyłam jeszcze czarna narzutkę, żeby nie świecić gołymi ramionami.

Specjalnie nie założyłam paska, ponieważ skróciłoby to "sukienkę" i musiałabym coś do niej jeszcze założyć. Leszek nabijał się z mojego "złotego łańcucha", ale Pani w kawiarni zaczepiła mnie i uznała nowość za bardzo ładną, postanowiłam więc nie przejmować się jego komentarzem. Jakie jest Wasze zdanie?


Włosy jak zazwyczaj związałam w coś alla kok, który zawsze sprawdza się idealnie.


Szkoda, że weekend nie ma być równie ciepły co ostatnie dni :/

Ola

11 komentarzy:

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)