piątek, 4 maja 2012

Po męsku- majówki część dalsza

Obiecywałam Wam zdjęcia Leszka, a oto i one:




Miałam za mało jego zdjęć dlatego postanowiłam dodać jeszcze wersje z brązowymi spodniami. Oraz kilka fotek z naszej Majówki w mieście.
Nie wiem skąd ma tą koszulę, ale niebieskie spodnie są z Terranowy, a buty kupiliśmy w TkMaxx. Podobnie jeśli chodzi o koszulę ze zdjęcia poniżej, brązowe spodnie z H&M.


A teraz na osłodę trochę Helenki i tradycyjnie już huśtawki :)



Ja niestety dzisiaj i jutro jestem w pracy, ale mam nadzieję, że Wy dalej relaksujecie się i korzystacie z pogody :)

W jakim stylu ubierają się mężczyźni z Waszego otoczenia?

Ola

8 komentarzy:

  1. ja pracowałam 2 maja
    dziś relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mężczyzn w koszulach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zestaw z brązowymi spodniami jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te meskie stylizacje.:-) Helenka - bardzo mi sie to imie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, mniam. Rzadko widuje się tak eleganckich mężczyzn... koszula i podgięte nogawki.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi stylizacja pana się nie podoba, zbyt "olewcza" i cwaniacka

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)